Kolejne, i jednocześnie jedne z ostatnich przed feriami zimowymi, „Lekcje ciepła”, odbyły się w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2️0 im. Obrońców Pokoju oraz w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1️9 im. Edmunda Bakalarza. W obu szkołach uczniowie klas czwartych bardzo aktywnie uczestniczyli w lekcjach oraz korzystali z okazji, by wykazać się posiadaną wiedzą. Czwartoklasiści początkowo nie wykazali zadowolenia z faktu, że ich nowa wiedza o cieple systemowym, jego produkcji i związanych z nią działaniach ekologicznych RADPEC-u, będzie sprawdzana, bowiem sprawdzian wiadomości kojarzyli z „klasówką”. Jednak, gdy okazało się, że będzie to krzyżówka, to rozwiązali ją błyskawicznie i z wielkim entuzjazmem, za co zostali nagrodzeni upominkami.
Tydzień poprzedzający ferie zimowe rozpoczęliśmy spotkaniem z czwartoklasistami w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 11. Młodzi radomianie aktywnie uczestniczyli w „Lekcji ciepła” oraz bardzo sprawnie rozwiązali związaną z nią tematycznie krzyżówkę.
W przedświątecznej scenerii odbyła się "Lekcja ciepła" w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 24. Licznie zgromadzeni czwartoklasiści z zainteresowaniem poznawali proces produkcji ciepła systemowego i jego dostarczania do odbiorców. Wykazali się również wiedzą w zakresie ochrony powietrza. Las rąk, który pojawiał się po odczytaniu każdego z pytań podsumowującej spotkanie krzyżówki, pokazał, że młodzież potrafi wykorzystać wiedzę, z którą się zapoznała.
Czwartoklasiści z Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 15 wykazali się dużą wiedzą w zakresie ekologii, ekologicznych aspektów produkcji ciepła i jego racjonalnego wykorzystywania, z ożywieniem dyskutowali o efekcie cieplarnianym i szkodliwym wpływie smogu na zdrowie. Podczas „Lekcji ciepła” chętnie dzielili się informacjami na temat korzyści płynących z segregowania śmieci, a krzyżówkę sprawdzającą nowo zdobytą wiedzę, dotyczącą m.in. produkcji ciepła systemowego i ochrony środowiska, rozwiązywali w ekspresowym tempie.
Czwartoklasiści z Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 14 z dużym zainteresowaniem uczestniczyli w „Lekcji ciepła”. Byli bardzo wnikliwymi oraz aktywnymi słuchaczami. Młodzi radomianie wykazali się dużą wiedzą w zakresie proekologicznych działań, których celem jest dbanie o czystość powietrza. Zadawane przez nich liczne dociekliwe pytania świadczyły o zainteresowaniu tematyką produkcji ciepła systemowego i jego przesyłania do odbiorców.
Kolejna „Lekcja ciepła” odbyła się w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 13️ z oddziałami integracyjnymi im. Księcia Józefa Poniatowskiego w Radomiu. Czwartoklasiści wykazali się sporą wiedzą dot. ekologicznych aspektów produkcji ciepła i jego wykorzystywania, ale także pojęcia smogu czy efektu cieplarnianego czy też zasad racjonalnego korzystania z ciepła.
W Publicznej Szkole Podstawowej Nr 6 licznie zgromadzeni uczniowie klas czwartych z zainteresowaniem poznawali tajniki produkcji i dystrybucji ciepła systemowego i chętnie dzielili się posiadaną wiedzą, m.in. na temat szkodliwego wpływu smogu na zdrowie oraz korzyści płynących z segregowania śmieci. Z wyjątkowym zainteresowaniem i zaangażowaniem sprawdzali zdobyte na spotkaniu informacje rozwiązując przygotowaną w tym celu krzyżówkę.
Czwartoklasiści z Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Radomiu zaangażowali się w „Lekcję ciepła” dzieląc się spostrzeżeniami i zadając pytania. Sprawdzenie zdobytej wiedzy na temat produkcji ciepła systemowego i tematyki ekologicznej przebiegło bardzo sprawnie.
„Lekcja ciepła” dla klas czwartych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Radomiu odbyła się w bardzo ożywionej atmosferze. Młodzi radomianie z dużym zaangażowaniem zadawali pytania podczas prezentacji oraz błyskawicznie rozwiązali krzyżówkę sprawdzającą ich wiedzę zdobytą podczas spotkania, a dotyczącą m.in. produkcji ciepła systemowego i ochrony środowiska.
Kolejna „Lekcja ciepła” odbyła się w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 9️ im. Henryka Sienkiewicza w Radomiu. Czwartoklasiści wykazali się sporą wiedzą na temat ekologicznych aspektów produkcji ciepła i jego wykorzystywania, pojęcia efektu cieplarnianego i smogu czy zasad racjonalnego korzystania z ciepła.