Dzisiaj jest: 18 Września 2018    |    Imieniny obchodzą: Irena, Stanisław, Józef

obs kl

 

Klienci "RADPEC" SA obsługiwani są w biurowcu przy ul. Żelaznej 7 w Radomiu, a w niektórych przypadkach także w Pogotowiu Ciepłowniczym przy ul. Traugutta 53.

 

Obsługę klientów w zakresie przyłączania do miejskiej sieci ciepłowniczej prowadzi Dział Techniczny (pok. 101 w biurowcu).

 

Pisemne wnioski o rozpoczęcie i zakończenie ogrzewania oraz o nawodnienie instalacji przyjmowane są:

 

  • w biurowcu w dni robocze w godz. 7-14, nr faksu 48 36 255 00 oraz
  • w Pogotowu Ciepłowniczym całodobowo, nr faksu 48 38 28 167.

Wnioski o rozpoczęcie i zakończenie ogrzewania oraz o nawodnienie instalacji można też składać poprzez e-maila (na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) zawierającego skan podpisanego wniosku.

 

Reklamacje przyjmowane są zarówno w biurowcu jak i w Pogotowiu Ciepłowniczym. 

 

 


 

 

e-Wnioski - System Elektronicznych Wniosków "RADPEC" SA

 

 


  

 

 

 Informacje o strukturze paliw pierwotnych zużywanych do wytwarzania ciepła sprzedawanego przez „RADPEC" SA w poprzednim okresie grzewczym, a także o wpływie wytwarzania tego ciepła na środowisko (w zakresie emisji dwutlenku węgla, dwutlenku siarki, tlenków azotu i pyłów) dostępne są w zakładce „Ochrona środowiska".

 

 

  


 

 

 

Pomagamy zwalczać legionellę

Radomskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "RADPEC" Spółka Akcyjna oferuje Odbiorcom ciepła usługę dodatkową okresowego podwyższenia temperatury ciepłej wody w celu przeprowadzenia dezynfekcji termicznej instalacji c.w.u.